søndag den 14. november 2010

I Pandoras æske

Min femte bog "I Pandoras æske" udkom i juli. Det er egentlig ikke længe siden, selvom det føles sådan. Det er en thriller for teenagere og handler om Jonas, der lige har fået sommerferie. Den skal nydes med kammeraterne Dennis og Katja, men da Jonas bliver kørt ned og får hjernerystelse, ændres alt.

Han begynder at drømme om en pige, der kalder sig Pandora. Hun viser sig at være identisk med Charlotte, der er forsvundet samtidig med Jonas uheld. Pandora beder om hjælp og Jonas kaster sig ud i jagten på at finde ud af sandheden. En jagt der både foregår i virkeligheden og i hans drømme.

I mine romaner er der næsten altid noget overnaturligt/paranormalt (undtagelserne er de 100% humoristiske som "Sol, sommer & scorereplikker" og "Mission: Drømmeprins").

I min første bog "Kristines hjerte" og i en ny, som er lige på trapperne, er der spøgelser, og i romanen "I Månens skygge" er der hekse, magi og gamle forbandelser.

For mig gør det bare selve skriveoplevelsen SÅ meget sjovere, at jeg ikke skal holde mig helt til virkelighedens verden. Hvis jeg kan presse en kentaurer med ind, så gør jeg det. Men jeg har som mål at skrive en roman engang, hvor der ikke er noget paranormalt og hvor historien ikke bæres af humoren. Jeg er spændt på resultatet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar