tirsdag den 12. juni 2012

Kampbrødre snart på gaden

Nej, det er heldigvis ikke en nyhedsoverskrift, der fortæller om fremtidige problemer på gaderne. Næ, i stedet er det min bog, "Kampbrødre", som har udgivelsesdato den 13. juni - hvilket vil sige i morgen!

"Kampbrødre" er tredje bind i serien "Blodets bånd", hvor de to første hedder "Blodsøstre" og "Hyænelatter".

I bogen er Kassie blevet skilt fra sine søstre og er tvunget til at jage for Zan. Leo kæmper for at forstå Kassies hemmelighed, sine egne kræfter og den verden, som hun har åbnet for ham. Og Zan har flere planer, han vil føre ud i livet.


Der ligger en seddel her på bordet ved siden af mig. En lille seddel som fortæller, at jeg kan hente en pakke fra Tellerup på posthuset - i morgen! Argh! Hvem der bare var en kampsøster, som lige kunne skaffe den pakke i dag! Nå, jeg må vel bare væbne mig med tålmodighed :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar