onsdag den 31. december 2014

Forfatterstatus 2014 - udgivelserne

Så er det tid til at tjekke årets "høst" af udgivelser :)


Blodets Bånd-serien
 
 
 




















Bind 7 og 8 i serien Blodets Bånd blev udgivet. Så mangler vi kun bind 9, før serien er komplet, og den skulle gerne udkomme i 2015.

Merlin-serien



 
De tre første bøger om Merlin og hans skøre familie i Tusmørkedalen udkom.
Jeg håber, at jeg får muligheden for at skrive mange flere historier om dem.


I månens skygge - genudgivelse
 
 

Min roman "I månens skygge" blev genudgivet i en revideret og lidt forlænget udgave - med ny forside og i hardback (min allerførste hardback!).

Drifter
 


Forlaget Kandor udskrev en konkurrence om at skrive en dark erotica novelle - altså, hvor horror og erotik mikses. Jeg var en af de 13 udvalgte med novellen "Aftenens vinder".


To nye romaner, en genudgivelse, tre børnebøger og en novelle ... egentlig ikke dårligt for et år.

Hvad mon 2015 vil byde på? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar