fredag den 21. december 2012

Overspringshandling - Zans julehilsen

Overspringshandlinger kan bestå af mange ting, og i dag blev jeg lokket ind på denne side:
http://host-d.oddcast.com/elfyourself2012/home.php

Konceptet er, at man kan indsætte sig selv, venner og familie og får en lille film, hvor man danser rundt forklædt som julemandens alfer.

Det var ganske underholdende at lave en lille film, hvor denne charmerende herre og hans fire identiske brødre optrådte:


Fem styks hyænedrenge der danser omkring i grønne alfekostumer og synger som noget der lyder som disney-egern! De så ud til at nyde det. De storsmilede i hvert fald imens, og jeg kunne jo ikke lade være med at dele det, der kunne være Zans julehilsen, med mine betalæsere (den reddede efter sigende den enes aftensmad).

Jeg er ikke sikker på, at jeg må dele min egen film med jer, men prøv at forestille jer det eller lav jeres egen film med egne billeder. Det var en underholdende overspringshandling.


Tilføjelse: Ovenstående giver nok ikke megen mening, hvis ikke man har læst til og med bind 4 i min serie Blodets Bånd. Oh well, hvis I gør det på et tidspunkt, håber jeg, I kan se de dansende drenge for jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar