mandag den 20. maj 2013

Konkurrence - vind en Blodets Bånd-bog

Efter alt at dømme er der ikke så længe til, at bind 6, "Forfald", i min vampyrserie udkommer.

Det er på alle måder fantastisk, men ... det giver lidt pladsproblemer.

Må jeg præsenterer mit opbevaringssystem af frieksemplarer (taget ud af diverse skabe til ære for fotografen):



Papkassen indeholder eksemplarer af "Heksekunst" og "Følgesvenden", som aldrig er nået længere. Og snart har jeg - wuhuuuuu! - endnu flere bøger.

Derfor har jeg vist brug for at få trimmet bestanden lidt, og jeg laver derfor en konkurrence.

Reglerne er simple:
- Skriv en mail til denne adresse: eybyekonkurrence (snabela) gmail.com
- Skriv hvilken Blodets Bånd bog du gerne vil have (vælg mellem de fem første i serien)
 
Konkurrencen varer til jeg får mine frieksemplarer af "Forfald", hvilket nok sker engang i juni måned :o)

2 kommentarer:

  1. Lækkert med en Konkurrence! Jeg har sendt en mail afsted, så nu håber jeg bare at jeg vinder.

    SvarSlet
  2. Elsker konkurrencer når det har noget som man godt ka' li', så har sendt en mail afsted & krydser fingre for at man er bare lidt heldig.. :-)

    SvarSlet