søndag den 20. januar 2013

Færdig, færdig - nå ja, NÆSTEN - færdig!

Yes, så skete det!

Jeg har skrevet bind 6 færdig. Færdig, færdig, færdig!

Ahhh, okay, jeg skal vist lige læse de sidste par kapitler igennem med redigeringsbrillerne på. Men ellers har jeg lige færdiggjort slutningen på bind 6 i Blodets bånd-serien, hvor Blodsøstre er den første. Færdiggjort slutningen ... og bogen.

Pyhhh ... jeg har helt kriller i maven over det :o)

Slutningen har været strid at skrive. Ikke fordi den følelsesmæssig var svær, men nem var den nu ikke. I dag skrev jeg et Viking-kapitel, som skal puttes ind længere fremme i romanen, og det gik strygende!

Viking er måske nok en røv engang imellem, men man kan stole på ham, når det gælder!

Derefter kastede jeg mig over slutningen (igen). Og kæmpede ord for ord ned på skærmen. Og så, kort før klokken 20 hvor søndagsdeadlinen er, begyndte det at gå stærkt. Måske netop tilskyndet deadlinen?

Jeg ved det ikke, men jeg færdiggjorde og sendte mine lektier lidt over otte. Nu er jeg så lettere bims i hovedet. Glad, forvirret ... og spændt på betalæsernes dom.

Jeg må vente og se om de godkender slutningen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar