søndag den 13. januar 2013

Søndagsupdate

Så blev det søndagaften, og snart er det tid til at gå i seng. Først vil jeg dog lige lave en update på weekenden og hvad jeg fik nået.

Jeg håbede, jeg ville nå:
  •  At få udryddet alle de små huller i min nyeste roman (tjek)
  • Få samlet op på betalæsningen (tjek)
  • Få skrevet bogen færdig (æhhh ... skal vi sige at jeg er tættere på? Er gået i gang med det allersidste kapitel, men tror jeg skal have skrevet to andre. Et sted har jeg tre Leo-kapitler lige i rap og der kunne godt bruges lidt opblødning. Et andet sted - lige efter et meget følelsesladet kapitel - stejlede en af betalæserne over den person som havde næste kapitel. Hun frygtede vold, og det var hun ikke klar til efter den omgang hun lige havde været igennem).
  • Påbegynde et eventyr (tjeeeeek!)
  • Læse mine kollegaers søndagslektier (tjek)

Nå ja, det er da egentlig ikke så dårligt.

Nu skal jeg "bare lige" skrive det sidste kapitel færdig, muligvis to styks "opblødnings-kapitler" ... og så selvfølgelig læse hele romanen igennem fra en ende af, redigere og korrekturlæse ...

Hvornår er det nu lige det er weekend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar