mandag den 23. december 2013

Merlin på vej!

Jeg har fået en tidlig julegave i år. Mine tre børnebøger om Merlin har fået en udgivelsesdato. Der KAN selvfølgelig ske ændringer, så udgivelserne bliver forsinkede, men det vil jeg ignorere for nu. Og så bare nyde, at hvis alt går efter planen, vil jeg om bare fem små måneder kunne bladre i de fysiske bøger om Merlin, hans søstre Moon og Dippe-Dutten og livet i Tusmørkedalen.


Min Merlin er så ikke den gode, gamle troldmand, som de fleste kender i forbindelse med kong Arthur, men en almindelig dreng med en ualmindelig familie.

Det er en serie med afsluttende fortællinger, så hver bog kan læses for sig selv. Den er både til drenge og piger, men jeg håber, at især drengene vil kunne lide den. Historierne er en blanding af humor og gys, to genrer som jeg personligt er stor fan af.

Forhåbentligt bliver der taget godt imod Merlin, for jeg håber på at kunne skrive flere historier om ham. Han er ret underholdende!

Sjovt, at fem måneder virker som så kort tid :o)

2 kommentarer: