tirsdag den 4. juni 2013

Origami-storken har været på besøg!

Se, se, hvad postbuddet leverede til mig i går! En hel kasse fyldt med "Forfald" (det ser heldigvis bedre ud end det lyder ... en kasse med forfald ...)

Jeg beklager, at nyheden om "familieforøgelsen" er en hel dag forsinket, men jeg havde sikret min tablet (også kendt som "leverandør af billeder til bloggen") så effektivt med en kode, at jeg ikke kunne låse den op. Sådan noget som tyve forsøg og fire timer senere forsøgte jeg igen ... med selvsamme adgangskode jeg brugte første gang ... og så virkede det.

Nogle gange tror jeg, at teknik har humor, og den griner af mig.



Bogen er blevet så flot. Alle de timer der er blevet brugt på forsiden er for længst glemt, og jeg er bare glad og tilfreds over det endelige resultat. Hårkatastrofen blev afværget, og vi slap for kiksede hjemmepermanenter og Beatles-hår. I stedet fik vi Viking. Mmmmmmm!

I kassen var der en ekstra overraskelse. Bogen "Heksens briller". Det er en eventyrantologi, og jeg har et eventyr med. Det hedder "Pigen med glashjertet". Det kommer der nok et indlæg om en dag, for det har sin helt egen historie ;o)

 


Nå, men da jeg har modtaget mine frieksemplarer af "Forfald", betyder det også, at konkurrencen "Vind en Blodets Bånd-bog" er overstået.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke! Tillykke, Pernille!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Anika

      Og jeg er helt, heeelt enig! ;oP

      Slet
  2. Jeg glæder mig enormt meget til at læse Forfald! Stort tillykke med udgivelsen! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      Jeg håber Forfald kan leve op til forventningens glæde :o)

      Slet
  3. Hej Pernille! Stort tillykke med udgivelsen :)
    Men nu er det så, at jeg må spørge: Hvornår kommer 7'eren?!?
    Jeg har aldrig i mine 28 års levetid, læst bøger så hurtigt, som med Blodets Bånd!
    Så er der mon en 7'er på vej - og er der nogen tidshorisont?

    Krydser så meget fingre for en 7'er snart!

    Mvh. Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte

      Hvor dejligt at høre, at du aldrig har læst bøger så hurtigt som Blodets Bånd-bøgerne. I like ;o)

      Der kommer naturligvis et bind 7, men jeg kan desværre ikke sige endnu, hvornår det sker. Der kommer nok til at gå noget tid, da jeg nærmer mig slutningen af serien og skal have styr på alle detaljerne.

      Jeg må hellere komme videre med arbejdet ;o)

      Slet