torsdag den 22. august 2013

Min nye hjemmeside

For nogle år siden fik jeg lavet en forfatterhjemmeside. Den blev lavet som en opgave til en uddannelse, men uheldigvis skete det samtidig med, at min far var syg. Jeg fik aldrig en introduktion til at bruge siden, og det virkede uoverskuel...
igt at finde ud af det.

Derfor lå siden brak indtil for en uges tid siden, hvor jeg blev spurgt: "Er du klar over, at der er nogen, der efterlader kommentarer på din hjemmeside?"

Arghhh! Nej, det var jeg ikke, og nogle var over et år gammel (ohh, the shame! The shame!)

At være flov er heldigvis et fremragende motivationsmiddel, så med hjælp fra Svogeren har jeg nu en ny hjemmeside. Kig indenfor hvis I har lyst og fortæl endelig, hvis der mangler noget :)
 
Hjemmesiden kan besøges her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar