tirsdag den 31. december 2013

Forfatterstatus 2013 - udgivelserne

Sidste år lavede jeg et indlæg om udgivelserne for 2012. Det var et imponerende år, og selvom 2013 ikke heeelt kan måle sig med året før, så kan jeg godt lide at få overblikket over årets "høst" ;o)

Blodets bånd-serien





"Heksekunst" var også med på oversigten for 2012, men den udkom officielt først i januar, så derfor tager jeg den også med her. Så i 2013 fik jeg udgivet bind 5, "Heksekunst" og bind 6, "Forfald".

 
Pigen med glashjertet




2013 blev året, hvor jeg fik udgivet et eventyr. Året før blev jeg spurgt, om jeg ville skrive et eventyr til Ordet Fangers eventyrantologi. De var på jagt efter nye, danske eventyr, og efter at have overvejet det, gjorde jeg forsøget.

Det blev til eventyret "Pigen med glashjertet", som udkom i antologien "Heksens briller".

 
Mammas hus


Jeg deltog også i drengelitteraturkonkurrencen, og som året før udgav Tellerup en samling med nogle af de deltagende noveller. 29 noveller blev det til, og bogen kom til at hedde "Historier til drenge - tøser ingen adgang". I min novelle besøger to venner et hus der eftersigende skulle være hjemsøgt. Måske de skulle have lyttet til advarslerne.

Luk det, sluk det, lad ikke mamma komme ind.


To romaner, et eventyr og en novelle ... ikke dårligt. Jeg må se, om jeg kan gøre det lige så godt næste år.

En forfatterstatus over året der gik kommer senere :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar