søndag den 5. februar 2012

Jeg er blevet 30

Så skete det. Jeg rundede det skarpe hjørne i går, lørdag, og blev 30 år. Det er ikke, fordi det er SÅ gammelt, men med tanke på, at mine hovedpersoner stadig er teenagere ... Der må leve en 16-årig i mig!

Næste tanke er så, om jeg skal rammes af den berømte 30-årskrise? Jeg har fået at vide, at den godt kan ramme med nogle års forsinkelse, så jeg behøver måske ikke gå og kigge mig over skulderen lige her og nu.

Når det gælder min forfatterkarriere, er der vist heller ingen grund til at få krise over at være blevet 30 år.
Der står ni bøger i reolen med mit navn på, og i løbet af i år udkommer der fem letlæsningsbøger i serien "Drømmer", og i "Blodets Bånd"-serien udkommer "Kampbrødre" og "Følgesvenden".

Jeg er ganske godt tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar