søndag den 6. maj 2012

Månedsstatus april

Et hurtigt kig på månedsstatussen fra marts afslører, at jeg i den sidste måned har skrevet cirka 47 wordsider. Igen er jeg egentlig meget tilfreds, samtidig med at jeg føler, jeg kunne have gjort det bedre. Noget af tiden er også gået med redigering, hvilket jo også skal gøres.

Og livet består jo også af andet end at skrive. Der er både de praktiske ting og de mere sjove. Lige nu burde jeg egentlig tage mig af de praktiske - som at støvsuge, gøre rent, forsøge at afslutte mit never-ending malerprojekt.

Meeen jeg har jo også en deadline til i aften. Og jeg har ingenting at komme med. Ikke endnu i hvert fald. Så hvad skal jeg vælge? Begge dele er det indlysende svar, men det kan til tider være svært at nå det hele ... eller motiverer sig selv.

Nå, jeg må hellere åbne dokumentet og kigge på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar