søndag den 6. maj 2012

Søndagsdeadlines - en hyldest

Jeg har nævnt dem tidligere - søndagsdeadlines. Sammen med to andre forfattere har jeg en løbende aftale om hver søndag kl. 20 at aflevere mindst en nyt kapitel. Eller have planlagt noget mere af en ny bog eller flere tanker omkring det samme.

Selvfølgelig resulterer metoden ikke altid, og vi har - næsten (beklager, Anika, du havde jo ikke ;oP) - alle haft søndage uden aflevering. Men de fleste uger virker det rigtig god.

I dag leverede jeg lidt for sent, men jeg fik skrevet et kapitel, som jeg lidt havde frygtet at komme igang med. Havde det ikke været på grund af deadlinen og fordi jeg pressede mig selv, fordi en kollega gjorde det ... ja, så var der nok gået længere tid, inden jeg havde fået taget mig sammen til at skrive den.

Og efter at jeg havde afleveret, tog jeg et tjek på, hvor meget jeg havde skrevet i dag, og det løb op på omkring 10 wordsider! Jeg har da brugt en del tid på at skrive i dag, men jeg havde ikke troet, det var blevet til så mange sider.

Så jeg er rigtig glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar