tirsdag den 12. juni 2012

Nyt mål: 20 sider pr uge

Engang imellem kan det være godt at sætte sig nogle mål. Tidligere på året lavede jeg en aftale med en anden forfatterkollega: "12 måneder, 12 bøger". Meget fangende titel. Vi forhandlede os dog frem til, at "bøger" også inkluderede letlæsningsbøger og noveller af en vis længde.

Vi er begge på omkring 2½ bøger. Egentlig ikke dårligt, men jeg skal da vist have gang i nogle noveller og letlæsningsromaner, hvis jeg skal nå det!

Men der er jo stadig mere end et halvt år tilbage af 2012. Så lige nu og her vil jeg lave et andet mål for mig selv: De næste tre uger vil jeg forsøge at skrive mindst tyve sider pr uge.

Og da jeg i går skrev tre sider, mangler jeg for denne uge ... 17. Nå ja, det er vel bare om at komme igang, nu hvor jeg alligevel bare kan vente til timerne går, og posthuset åbner i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar