onsdag den 4. juli 2012

Månedsstatus juni og afslutning af "20 sider pr uge"

Okay, tid til næste månedsstatus. I løbet af juni måned har jeg skrevet omkring 70 sider. Egentlig ikke dårligt i forhold til de forgående måneder, der så sådan ud:

Januar: 18 sider
Februar: 28 sider
Marts: 45 sider
April: 47 sider
Maj: 85 sider

Ud af sidste måned brugte jeg jo også tre på mit mål: 20 sider pr uge.

Hvordan gik det så? Jo, det lykkedes, men jeg må indrømme, at jeg også sad den sidste dag og skævede til sidetallet, til jeg nåede den magiske grænse.

Jeg gennemførte udfordringen, men uden egentlig at være helt tilfreds. Jeg har haft nogle dage uden skrivning - et par dage passede jeg børn, en anden dag havde fjernsynet en søndag en helt utrolig tiltrækning. Andre dage har jeg lavet overspringshandlinger i et omfang, at havde jeg siddet på en hest, var jeg da røget af meget hurtigt.

Såå ... målet er nået, men kunne være gået bedre. Jeg er kommet så langt med min nuværende roman, at jeg kan se målstregen. Og jeg tror lidt, det giver mig målkuller. Desuden skrev jeg også for en måneds tid siden, at jeg snart skulle igang med redigering. Det er jeg ikke kommet endnu, så NU er det virkelig ved at være på tide.

Ja, det er nok at lave på forfatterkontoret ... og det er jo egentlig dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar