torsdag den 27. september 2012

Beklager, hvis jeg har poser under øjnene ...

... men jeg præsterede at gå i seng kl. 1 om natten i går. På en onsdag. Og jeg er egentlig typen, som helst skal have otte timer søvn, og alligevel sker det jævnligt (ofte?) at klokken har sneget sig et pænt stykke forbi kl. 22, før jeg sætter kurs mod sengen.

I nat blev det dog usædvanligt sent, men jeg havde gang i noget sparring med en god forfatterkollega. Og det er altså bare hyggeligt og underholdende, men det er naturligvis også en mulighed for at pludre om sin historie og få styr på den.

Jeg skal igang med den næste bog i Blodets Bånd-serien, og fordi jeg har sumpet rundt i redigering, manuspleje og korrektursumpen så længe - det føles i det mindste sådan - er det også en lidt skræmmende oplevelse. Jeg glæder mig, helt sikkert, men jeg nærmer mig også slutningen på serien, så det er NU, at alle ledetråde og løse ender skal samles op og præsenteres i en pæn og nydelig sløjfe.

Det krævede lige en omgang sparring til at samle fokus, og det hjalp.

Så undskyld mig, jeg vil hive op i poserne og vende tilbage til Word :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar