fredag den 19. oktober 2012

Blodets bånd 4 - Følgesvenden - er snart på gaden

Så er der ikke længe til, at næste bind i min serie "Blodets bånd" udgives. Bogen har fået titlen "Følgesvenden", og dem som har læst de tidligere bind, har sikkert en aaanelse om hvorfor.

Her er omslaget. Er det ikke flot? Jeg er selv helt forelsket i det. Så smukt. Og Leo er nuttet. Alvorlig, men nuttet.


Den officielle udgivelsesdato er den 21. november, meeen jeg er ret sikker på, at den er at finde på Bogmessen.

Her er bagsideteksten:


Kassie føler at tiden er ved at rinde ud,
og sammen med Liliana forsøger hun at finde sandheden
om sit tidligere liv.

Samtidig gør Leo sit bedste for at beherske sin magi,
men han har foruroligende drømme og tager en drastisk
beslutning.

I Archers hus kæmper Viking stadig for at holde sig i live,
og han møder Junior, Archers søn, som spiller efter sine egne
regler.

Imens iværksætter Zan næste trin i sin plan. Et trin der
involverer hyænedrengene.
 
 
Nå, men nu er der så ikke meget andet at gøre end at læne sig tilbage og krydse fingre for, at læserne kan lide bogen. Og, nå ja, bruge ventetiden på at koste lidt mere rundt med hovedpersonerne. De har nok at lave, de stakler. Jeg er nået cirka 70 wordsider ind i næste bind, og Kassie, Leo og alle de andre forsøger stadig at komme sig over begivenhederne i det tidligere bind.
 
Jeg håber, jeg gør jer nysgerrige ;o)


2 kommentarer:

  1. Jeg har læst den første bog, og jeg er ret vild med den. Hvis den her bog, og de 3 andre bøger i serien er der til Bogmessen, kunne det være at jeg skulle overveje at købe den til min bog samling :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej laesehestendks

      Efter planen skulle de fire bind være at finde på Bogforum, så hvis du er fristet, kan du bare kigge forbi standen :o)

      Og dejligt at høre, at du kan lide den første. Så tror jeg bestemt også, at du vil kunne lide Hyænelatter, hvor spændingen skrues i vejret.

      Slet