onsdag den 24. november 2010

For foden af trappen har fået en lektørudtalelse!

Yes! Så er lektørudtalelsen til "For foden af trappen" kommet - og jeg kan roligt sige, at den ser rigtig godt ud! Det må være den flotteste udtalelse, jeg har fået, så jeg er bare suuuuper glad!

Lektøren skriver blandt andet:
"Det er en virkelig spændende, gribende og meget velskrevet bog. Det gode plot er skrevet i en flydende stil med gode replikker. Man fornemmer et naturligt skrivetalent med stort potentiale."

Jamen, kan man være andet end tilfreds? Det tror jeg ikke. Hele lektørudtalelsen kan læses her her.

Lektørudtalelsen bruges af bibliotekerne, når de skal beslutte, om de skal købe en bog. Og om hvor mange eksemplarer de har brug for. Det er klart, at en god lektørudtalelse virkelig betyder meget - og det ser ud til, at min bog har fået en god start!

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med den flotte udtalelse!

    Jeg har den stadig til gode, men jeg kaster mig over den snarest, og så HAR den bare at leve op til dine foregående værker. c,")

    Kh
    Anika

    SvarSlet