mandag den 15. november 2010

Kristines hjerte

Nu hvor jeg allerede har præsenteret mine to nyeste bøger, kan jeg vel lige så godt fortsætte og tage de sidste fire med. Dette indlæg handler om min første bog, som blev udgivet i 2004 - "Kristines hjerte".

Jeg har altid godt kunne lide spøgelseshistorier. Ofte er spøgelseshistorier både spændende og et mysterium der skal løses: Hvordan døde de egentlig?Og hvorfor går de igen?

I "Kristines hjerte" bliver Diana tvunget til at tilbringe sommerferien på sin storesøsters gård. Deres eget hus er brændt,, og Diana er på flere måder mærket af den skræmmende oplevelse. Der går ikke lang tid, før det går op for hende, at ikke alt er som det skal være på gården.

Den unge pige Kristine hjemsøger stedet, men hvorfor? Ved et tilfælde finder Diana Kristines gamle dagbog og et smykke, og de bliver ledetråde i mysteriet.

Som nævnt i et tidligere indlæg optræder der også et spøgelse i "For foden af trappen", men det er på en anden måde. Jeg vil rigtig gerne skrive endnu en spøgelseshistorie, men det må vente til den rigtige ide dukker op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar