onsdag den 24. april 2013

Feriens bogindtag

I sidste uge havde jeg ferie. Det var skøøøønt! Jeg fik slappet af, lavet nogle praktiske ting, ordnede nogle forfatterrelaterede ting og ... jeg fik læst. Det blev til fem bøger i alt.

"De ubudne" af Liz Jensen var jeg gået i gang med inden ferien og nu fik jeg afsluttet den. En skræmmende historie om børn, der pludselig vender sig mod deres forældre: "Over hele verden bliver familier myrdet af deres børn. Uden grund. Uden varsel. Nærmest som en epidemi." Scary!

Jeg læste "Tegnet" af Kelley Armstrong. Stor fan af hendes første serie og tror bestemt at jeg også vil kunne lide denne. Fik jeg nævnt at jeg sad oppe til klokken to en nat for at læse? Ikke? Nå, men det gjorde jeg. Også selvom jeg skulle op forholdvis tidligt næste dag.

Så læste jeg "Hjemsøgt" af Lee Nichols. Bogen er udgivet på Tellerup og heldigvis er bog 2 og 3 undervejs! Er man til paranormale romaner er den ikke et dårligt valg.

Sidst, men ikke mindst, læste jeg anden bog i serien Soulfinders: Phoenix. Også en rigtig god læseoplevelse. Jeg var i hvert fald naiv, da jeg en aften tænkte, at jeg da liiige kunne læse første kapitel, bare lige for at se, om den mon levede op til bog 1. Nå ja, et kapitel er vist ikke nok, når det kommer til Joss Stirlings bøger.

Dejlig ferie og det var skønt at grovæde nogle bøger. Men jeg er nu stadig lidt sulten ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar