onsdag den 19. juni 2013

"Forfald" indtager bibliotekerne

Ja, det skrider fremad med "Forfald". Nu er posten på bibliotek.dk endelig færdig, så der er både forfatternavn og beskrivelse.



Og om et par uger kommer der forhåbentlig en lektørudtalelse.

*krydser fingre for at den er god*

I det mindste har jeg fået en god tilbagemelding fra en læser på "Forfald" ... og denne læser er jeg hverken beslægtet med eller en af de forfattere, som jeg kender og arbejder sammen med ;o)

Man kan ikke se det her, men der er faktisk allerede et bibliotek, der har købt bogen. Wuhhuu! Den første af mange håber jeg.

Såå, æhhh ... videre med næste bog?

3 kommentarer:

  1. Jeg har også lige læst Forfald, og gransket den til atomer sammen med min veninde Diana, og den næste bog kan bare ikke komme hurtigt nok! Tak for endnu en fantastisk læseoplevelse! Du gør altså bare noget helt utroligt og man er virkelig sat på opgave i at forsøge at rede alle trådene ud i serien, det er simpelthen så fedt! Du er en kæmpe inspiration og bøgerne bliver bare bedre og bedre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at du kunne lide "Forfald" :o)

      Jeg er spændt på at høre, hvad I synes om slutningen og om den lever op til resten af serien. Men der går nok lidt tid desværre, inden vi finder ud af det ;o)

      Slet
    2. Bliver næste bog afslutningen på serien? Det bliver hele ventetiden værd, det er jeg sikker på! :D

      Slet