tirsdag den 1. januar 2013

Forfatterstatus 2012 - udgivelserne

Mit sidste indlæg om året 2012 blev ret langt, så jeg besluttede at lave endnu et indlæg.

2012 var et godt år både skrivemæssigt, men også udgivelsesmæssigt.

Blådets bånd-serien
Jeg fik udgivet bind 3 og 4 i serien Blodets Bånd. Bind 5 udkommer officielt først 7. januar, men jeg kan ikke lade være med at tage den med her.

 
Drømmer-serien
Jeg fik udgivet min første letlæsningsserie. Den består af fem bind, og jeg er så glad for den.
 
 


 Historier til drenge
 Jeg er for første gang med i en antologi med min lille gysernovelle "Barnepigen". Alle novellerne deltog i drengenovellekonkurrencen, og Anika Eibe, som sammen med en anden forfatter vandt 1. pladsen, har også sin vindernovelle med.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar