tirsdag den 8. januar 2013

Målstreg i sigte

Okay, nu sætter jeg mig et mål: Når denne uge er omme skal jeg: Have skrevet slutningen af bind 6 i serien Blodets Bånd ...

... og jeg skal have rettet bogen til efter hvad mine betalæsere har at bemærke ...

... og fjernet alle mine kommentarer til mig selv ala "Hvordan var det nu det var?"/"Hvad er ordet?"/"Uddyb her".

Kunne være fantastisk hvis det lykkedes. Bogen ville ikke være helt færdig, for den skal stadig læses igennem, redigeres og have en omgang korrekturlæsning.

Hvis jeg når ovenstående, er jeg alligevel meget langt. Jeg vil have krydset målstregen, den målstreg der hedder: Bog skrevet færdig.

Men lige nu ... vil jeg gå i seng. Det er trods alt en almindelig arbejdsdag i morgen :o)

5 dage tilbage af ugen. Målstregen ret forude.

(Tik-tak, tik-tak, tik-tak)

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille :-)
    Jeg er helt vild med dine bøger om Kassie! Jeg er pt på rundrejse i USA og sidder lige nu i Los Angeles. Jeg har lige færdig læst "Heksekunst" og kan slet slet ikke vente til den næste bog! Håber du når dit "mål" inden for en uges tid! :-D
    Thumbs up!!
    Mange hilsner Janne Sallingboe

    SvarSlet
  2. Hej Janne

    Hvor dejligt at høre at du er vild med Kassie :o) Og at hun er nået helt til Los Angeles!

    Jeg skal gøre mit bedste med at få færdiggjort bind 6, men jeg har desværre ingen anelse om, hvornår bogen kan være helt, heeelt færdig. Det tager jo lidt tid med manuspleje, korrektur, omslag og lignende samt selvfølgelig hele forlagets udgivelsesplan :o)

    Men først: Skriver jeg lige bogen færdig ;o)

    SvarSlet