torsdag den 24. januar 2013

Heksekunsts lektørudtalelse

Femte bog i serien "Blodets bånd" fik faktisk sin lektørudtalelse i december måned, lige før juleferien.

Og sikke en fin udtalelse. Den kan ikke toppe "Følgesvenden"s, men den er bestemt ikke dårlig.

"Det er stadig en meget original og spændende historie inden for den genre, som ofte benævnes som paranormal romance" og "Både handlingen og personskildringerne fænger, og læseren bliver suget ind i bogens dystre og fabulerende univers af gru og romantik".

Juhuuuu! Jeg føler mig jo helt genial ;o)

Hele lektørudtalelsen kan læses på Tellerups hjemmeside.
I lektørudtalelsen står der, at det er Kassies ansigt, der er på omslaget. Det passer så ikke. Det er Liliana. Hun er flot, ikke?

Jeg skrev et indlæg i august måned i 2012 om jagten på Liliana. Ja, det her er så resultatet :o)

Det er muligvis det flotteste omslag i serien indtil nu.

Og nu skal jeg snart igang med at jagte en ny fra BB-crewet til det kommende bind 6 ... ahhh, life is goooood!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den flotte lektørudtalelse. Du kan bare det der! :-)

    Jeg glæder mig allerede til at være behjælpelig med jagten på det perfekte ansigt. ;-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Anika :o)

    Ja, det er ikke den værste tjans i verden at crawle igennem stakkevis af billeder med mænd.

    SvarSlet
  3. Hej!
    Tusind tak for en rigtig god serie! Jeg troede slet ikke, at jeg var til vampyrgenren... Jeg downloadede den første som e-bog på min iPhone, da jeg ville se, om det var muligt at læse på telefonen.
    Jeg har nu alle fem liggende på telefonen... De er så spændende, at det ikke gjorde noget, at jeg skulle knibe øjnene sammen for at læse.
    Jeg glæder mig meget til 6. bind...
    Vh.
    Tine Holmsted (en voksen dansklærer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine
      Hvor dejligt at høre, at du synes Blodets Bånd bøger er spændende :o)

      Og er da helt bestemt glad for, at jeg kan overraske dig i din smag for vampyrer! ;oP

      Bind 6 udkommer senere på året, så der er desværre lidt ventetid. Men den er på vej!

      Mvh. Pernille

      Slet